Ons schoolgebouw en schoolplein

Dankzij subsidie van de gemeente, hebben we ons schoolplein enkele jaren geleden ingrijpend kunnen vernieuwen en ‘vergroenen. Hierdoor hebben de kinderen aanzienlijk meer uitdaging en speelmogelijkheden op het schoolplein.

Het schoolgebouw van De Eendracht heeft twee ingangen. De leerlingen uit de groepen 1 t/m 3 gebruiken een andere ingang dan de leerlingen van de groepen 4 t/m 8. De kinderen uit groep 1-2 spelen op een eigen schoolplein en hebben hun eigen speelzaal. Er zijn 11 groepslokalen, een ruimte voor de intern begeleider (IB’er), een directiekamer, een personeelskamer, een speelzaal voor de kleutergroepen. Er is een gehandicaptentoilet aanwezig in de school.

Op de eerste verdieping, is de Buitenschoolse Opvang gesitueerd. De kinderopvang wordt uitgevoerd door Partou.