Klokkenluidersregeling Leerplein055
De klokkenluidersregeling is een regeling inzake het omgaan met een vermoeden van een ernstige misstand binnen Leerplein055. De klokkenluidersregeling is niet bedoeld voor persoonlijke klachten vanLees meer
Landelijke geschillencommissie
Onderwijsgeschillen Postbus 85191 3508 AD Utrecht Telefoon: 030 – 280 9590 info@onderwijsgeschillen.nl website Onderwijsgeschillen – informatie voor ouders en verzorgers
Leerlingvolgsysteem
Een leerlingvolgsysteem is een programma dat de leerkrachten inzicht geeft in de ontwikkeling van de leerlingen, zowel op individueel als op groepsniveau. Dit inzicht wordtLees meer
Leerplein055 adresgegevens
Leerplein055 is de stichting van openbaar (speciaal) basisonderwijs en praktijkonderwijs in Apeldoorn Postadres: Leerplein055 Postbus 10098 7301 GB Apeldoorn Bezoekadres: 2e Wormenseweg 80 (1e verdieping)Lees meer
Leesprotocol
Verschillende inzichten, zoals bijvoorbeeld observaties en toetsresultaten, worden gebruikt om het lees- en spellingonderwijs zo goed mogelijk af te stemmen op de behoeften van deLees meer
Medisch handelen
Wij spannen ons in om ieder kind een plek op onze school te bieden. De kans bestaat daarmee dat medewerkers (vrijwillig) handelingen verrichten waartoe zijLees meer
Meldingen over kinderen (verwijsindex)
Soms heeft je kind ondersteuning nodig tijdens het opgroeien. Dan kan het gebeuren dat meerdere professionals tegelijkertijd bij je kind betrokken zijn of ondersteuning bieden.Lees meer
Methodes
U mag er van uit gaan dat wij onze belangrijkste opdracht goed uitvoeren, namelijk het verzorgen van opbrengstgericht onderwijs van hoge kwaliteit, waarbij het behalenLees meer
Missie en visie
Onze missie: Het verzorgen van onderwijs van een hoge kwaliteit aan de ons toevertrouwde kinderen voor een periode waaraan de kinderen de rest van hunLees meer
Missie van Leerplein055
Circa 3700 leerlingen bezoeken dagelijks de scholen van Leerplein055. Onderwijs aan kinderen staat bij ons centraal, dat betekent dat alles wat we doen op henLees meer